Récupération des données

Bonjour

J’ai l’intention d’acheter la licence mais auparavant je vous savoir comment sont récupérés les données des formulaires, car je dois ensuite les formuler comme cet exemple sur mon site Divers de CASTELNAU LE LEZ - Calendrier des Brocantes

En fait mon site n’est pas responsive c’est pour cela que je veux le passer en wordpress avec Gravity Forms pour le formulaire.
Merci pour vos réponses.
Jean-Marie

Hello. It looks like you are accepting events via a form, then publishing them in a list here Calendrier des brocantes – Le site propose l'inscription par les organisateurs l'inscription de leur manifestation. which is searchable and sortable. Is that correct?

If so, Gravity Forms can handle the data collection. Then you will need some way to output the listings like that. You could create posts or events using Gravity Forms, then customize the archive page to output the data in that format. Or you have a couple other options if you want to use the Gravity Forms entry data directly to output those pages:

or

Let us know if you have any other questions or if you need additional information. Thank you.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.