Personnaliser un sélecteur de date pour un champ donné

Bonjour, et merci d’avance pour les aides éventuelles.
J’ai un champ date qui permet à l’utilisateur de s’inscrire à une activité un jour donné. Cette activité n’a lieu que les mardis (j’ai déjà résolu cette restriction). Je souhaiterais que le sélecteur ne propose que les dates possibles du mois en cours, sauf si le dernier dimanche du mois est un 30 ou 31 auquel cas le sélecteur proposerait le mois en cours et le mois suivant. Afin que le premier mardi de M+1 soit sélectionnable la dernière semaine de M.
Merci de me dire si cela est codable et comment.
Cordialement
Claude

Translation:
Hello, and thanks in advance for any help. I have a date field that allows the user to register for an activity on a given day. This activity only takes place on Tuesdays (I have already resolved this restriction). I would like the selector to only offer possible dates in the current month, unless the last Sunday of the month is a 30th or 31st in which case the selector would offer the current month and the following month. So that the first Tuesday of M 1 is selectable in the last week of M. Please tell me if this is codable and how. Best regards Claude

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.